Voorstellen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Fenna Pijman - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Fenna Pijman - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

25 Maart 2019 | Nederland, Roosendaal

Hallo allemaal,
donderdag 28-03-19 is het zo ver. Dan begint mijn stage avontuur voor 3 maanden in Kenia. Omdat jullie op dit moment nog niet zo veel van mij weten wil ik mezelf eerst even voor stellen. Nou ik ben dus Fenna Pijman ik ben 18 jaar jong en ik ben woonachtig in Roosendaal ik woon daar samen met mijn ouders broer en kat.
Ik doe de opleiding Tandartsassistente op het Kellebeek college in Roosendaal. Ik twijfel nog of ik na mijn opleiding tandartsassistente verder wil studeren voor mondhygiëniste of dat ik wil werken bij de kaakchirurg. Maar misschien kom ik daar wel achter in Kenia.

Naast mijn interesse voor de tandheelkunde heb ik ook hobby’s of bezigheden. Ik ga graag met mijn vriendinnen thuis chillen of lekker wat drinken in de stad. Ik vind het ook leuk om te gaan stappen met mijn vrienden en vriendinnen in de stad. Ook ben ik een groot fan van Rawstyle/hardcore muziek en ga dus ook naar die festivals met super leuke en gezellige mensen, als ik in Kenia ben moet ik helaas wel wat super vette festivals missen, maar ik krijg er wel een hele mooie ervaring voor terug. Het klinkt nu wel dat ik bijna elk weekend wat de toen heb, maar dat is natuurlijk niet zo. Stiekem hou ik er heel erg van om lekker op de bank of in bed te chillen en een beetje Netlfix te kijken.
Als ik in de toekomst tijd en geld heb wil ik heel graag een wereldreis maken. Ik wil gewoon de mooiste plekken van de wereld zien. Een wereldreis staat ook helemaal bovenaan op mijn bucketlist, naast een wereldreis maken staat ook stage in het buitenland hoog op mijn bucketlist dus die kan ik binnenkort gelukkig afvinken en helemaal invullen.

Hierbij wat extra informatie over mij, en tot de volgende post

Groetjes Fenna!!

  • 25 Maart 2019 - 12:54

    Edwin Pijman:

    Ben trots op je. Goed om ervaring op te doen in Kenia. Heel veel plezier.

  • 25 Maart 2019 - 13:18

    Esther Van Beers:

    Lieve Fenna,

    Heel veel succes en plezier in Kenia, ik ben super benieuwd om de rest van je (soms bloederige) verhalen te lezen!
    Geniet er van.

    Groetjes ,

    Esther van Beers
    Preventie assistente
    Practijk voor Tandheelkunde de Geer

  • 25 Maart 2019 - 13:25

    Ahmad:

    Hi Fenna,

    Nice to read your blog, have fun and good luck with your internship.

  • 25 Maart 2019 - 14:03

    Anouk Stroosnijder:

    Heel veel succes lieve Fenna! Ik ga zeker je blog bijhouden, ben super benieuwd. Veel plezier in Kenia

  • 25 Maart 2019 - 14:36

    Wim:

    Hoi Fenna. Wow wat een avontuur. Geniet ervan.

  • 25 Maart 2019 - 14:59

    Yvonne Van Sparrentak:

    Hoi Fenna, wat stoer,leuk,spannend,leerzaam, ondernemend en ik kan nog wel woorden verzinnen. Heel veel plezier en ik hoop dat je tijd hebt om je blogs te schrijven. Ik ga je zeker volgen :)

  • 25 Maart 2019 - 22:53

    Lisa Duifhuizen:

    Have fun babe

  • 27 Maart 2019 - 15:23

    Stieny Pol :

    Hoi Fenna,
    Jij doet wat heel veel mensen ook wel zouden willen doen, marr uiteindelijk nooit doen
    Wij hebben veel bewondering voor je en wensen je natuurlijk een heel nuttig en fijn verblijf in Kenia
    Cock en Stieny Pol

  • 28 Maart 2019 - 11:19

    Christel:

    Jambo !

    Geniet van de ervaringen die je deze periode op gaat doen!
    Super dat je gaat!!!!

    Groetjes Christel

  • 28 Maart 2019 - 12:01

    Chaimae:

    Eindelijk zover!! Super mooie ervaring dit geniet ervan en blijf ons op de hoogte houden van je avontuur❤️❤️❤️ Tot snel popje

  • 28 Maart 2019 - 12:24

    Nina:

    Heeel veel plezier lieve Fenna!❤️

  • 29 Maart 2019 - 14:20

    Lindsey Maasmans:

    ONGELOFELIJK TROTS OP JOU! En die festivals komen wel goed

Tags: kenia, stage, reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Stage in Kenia

Hierbij neem ik jullie mee met mijn stage reis naar kenia

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2019

Week 11

11 Juni 2019

Week 10

03 Juni 2019

Week 9

27 Mei 2019

Week 8

20 Mei 2019

Week 7
Fenna

Actief sinds 14 Feb. 2019
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 3820

Voorgaande reizen:

28 Maart 2019 - 25 Augustus 2019

Stage in Kenia

Landen bezocht: